onsdag 19. november 2008

Aktiviteten i PTF


om min aktivitet som ble utført 11.november.
Først og fremst så ble aktiviteten annerledes enn planlagt pga sykdom.
Så det jeg utførte var bare noe som jeg jeg lappet for sammen noen timer før jeg utførte aktiviteten. Men det gikk bra og fikk mye ros.

Det jeg vil tenke litt mere på til neste gang er å ta mere hendsyn til hvilke muligheter vi har der vi er i praksis.
For det er mildt sagt en skole med rom problemer.
Det største problemet vi hadde var da plass til å utføre aktiviteten på og tid.
Siden skolen bare har EN gymsal til 21 elever så ble det knapt med tid siden 1.klasse ikke har den så lenge.
(1 klasse har den bare på tirsdagen fra kl 15.15 - 14.45)

Det man da kan tenke på er å ha en ute-aktivitet slik at vi får litt større plass, og da bare ta litt mere hensyn til været osv.

Ellers gikk alt bra, vi fikk mye skryt og en veldig god tilbakemelding.

Ingen kommentarer: