torsdag 14. mai 2009

P.E


Det ble en del forandringer når det kom til aktiviteten min i P.E pga avklarte grunner.
Dette gjorde det litt problematisk når det kom til å følge målene mine osv. Men gjorde det beste ut av det.
Det oppstod også noen tekniske problemer hvor pc'n min ikke ville åpne opp de dokumentene som var nødvendige for fremføringen min. Heldigvis for meg så har jeg såpass snille lærere som viser god forståelse over at slike ting kan skje når man trenger det minst.

1.samling:
Først hadde jeg en samlingstund. Dette er for å informere og innkludere barna i hva som vil skje.
2. oppvarmings-lek:
En lyd lek (ikke den planlagte aktiviteten) hvor jeg da spiller ulike lyder og barna skal gjette hva lyden kommer fra. Det er veldig viktig å innkludere alle og spørre alle barna om hva de syntes de hørte. Man merker fort at det blir mange forskjellige svar, og det er viktig å oppmuntre at ingen svar er feil.
3. Danseleken:
Hvor lærer skrur på musikken og barna danser. Så fort læreren har skrudd av musikken så er det om å være den første som setter seg ned og sitter helt stille.
Den som er sist ryker ut.

konklusjon:
Jeg ble ikke helft fornøyd med hvordan denne prøveeksamen gikk.
Noe av grunnen er jo så klart alle problemene som dukket opp, men det er nok flere faktorer.
Men da lærer jeg bare av disse feilene til neste gang! :)

Ingen kommentarer: